Zabývám se mediální tvorbou se zaměřením na event videa, corporate videa a real-estate videa. Dále pak fotografií ve stejném rozsahu, a také tvorbou 360 fotek a 3D virtual tours. Dále se věnuji tvorbě dynamické grafiky (využití animací a různých prvků v rámci zpracovaného díla)postprodukcí mediálního obsahu a audiovizuální tvorby celkově. 

Uvedené ukázky jsou mou autorskou tvorbou. Rád tím představím možnosti, kam se dá v rámci střihu a kreativní montáže zajít, jak lze s citem předat sdělení a přiblížit divákovi atmosféru, která ho dokáže správně upoutat a přenést přitažlivou formou tam, kde ho jako tvůrci chceme mít a jak s ním chceme pracovat.

Doufám, že ukázky pomohou naznačit směr, kterým se lze v případě spolupráce vydat. 

Každopádně přeji šťastnou ruku při výběru správného člověka, protože kreativní práce si musí na obou stranách sednou hlavně sama od sebe, kdy přidanou hodnotou je nejenom vzájemná spokojenost, ale především kvalita výstupu a předané informace pro samotného diváka.

Své portfolio přestavuji následovně: 

HUDEBNÍ EVENTY

Níže uvedená videa jsou z úplných začátků mé tvorby, kdy jsem pokrýval (většinou) pražské hudební eventy a veškerý použitý obsah vznikal na místě tak, že se nabraly rozhovory, natočilo se co šlo, a poté se teprve začalo tvořit ve střižně. Obsah tedy nebyl předem nijak dramaturgicky připravovaný a neexistoval k němu scénář. 

Chci tím ilustrovat dvě věci:

1) jak lze v rámci střihu obsah videa poskládat a využít naplno sílu montáže a filmové řeči tak, aby vnikl poutavý a zajímavý content z místa konání daného eventu.

2) Tyto videa mají dlouhé stopáže, ale vždy jsem je stříhal tak, aby diváka vtáhly a nebyly pro něj nudné. Z tehdejších reakcí a zpětné vazby se mi správnost rozhodnutí potvrdila. Neplatí to tak u každého videa, ale je případně možné tímto stylem / procesem budování obsahu docílit toho, že když bude potřeba do videa „dostat co nejvíce věcí“, tak není nutné se snažit obsah ořezat, ale lze pracovat i s delší stopáží a ucelenější formou předané informace. 

Videa už mají „svůj věk“, kameru a zvuk prosím brát s rezervou.

Video pro RedBull, Trosky 20let:

ZAKÁZKOVÁ PRÁCE

Video pro prezentaci soukromé školky. Od stopáže 0:30 je video zaměřeno na děti a emoce. Spokojenost, denní činnost, radosti a zážitky. Hodně se tu pracuje s výrazy tváří, pohledy očí atp.:

Přehrát video

Zpracování filmových ukázek z filmových materiálů pro festival Soundtrack Poděbrady. Zaměření střihu zejména na kombinaci jednotlivých scén do funkčního, dynamického a lákavého celku.

KLIENTSKÉ EVENTY

Allegro Media Launch | 2023:

PlayStation Spider-Man 2 CineStar event | 2023:

Frank Fruities release a media event | 2023 (Shot on iPhone 15):

Díky za pozornost!